GO! belső megrendelés kezelő
GO! belső megrendelés kezelő
GO! belső megrendelés kezelő
GO!

A papírmentes belső megrendelés kezelő


Számodra is küzdelem a különböző céges igénylések kezelése? Eleged van abból, hogy minden írószerigényt, tisztítószervásárlást, IT szoftver és hardver vagy más egyéb tárgyi eszköz beszerzést papíralapon kell rögzítened, és aláírattatnod az összes szükséges vezetővel?

Tedd a dolgokat egyszerűbbé, takaríts meg időt és pénzt: válts elektronikus belső megrendelés kezelésre!

A GO! gyors és hatékony megoldást nyújt a KKV-k és egyéni vállalkozók részére a teljes belső igénylési és jóváhagyási folyamat elektronikus úton történő kezelésére.


mobile

Papírhalmok helyett

Kezeld elektronikusan!

Vajon mennyi időt töltesz el a belső igénylési nyomtatványok kezelésével? Kinyomtatod a formanyomtatványt, kitöltöd a tételsorokat, majd kiszámolod a végösszeget. Ezután jobb esetben egy asszisztens, rosszabb esetben Te magad elindulsz, hogy a papírra beszerezz minden szükséges vezetői aláírást, ami a jóváhagyáshoz szükséges. Ha a vezető épp nincs benn az irodában, akkor próbálkozhatsz másnap újra... És ha már minden aláírás összegyűlt, az adminisztráció kedvéért még be kell szkennelned a dokumentumot, hogy bekerülhessen a céges adatbázisba.

Jól gondoljuk, hogy már nagyon eleged van ebből a felesleges és idejétmúlt módszerből? Ha igen, olvass tovább, mert szállítjuk a megoldást!


Miért válts elektronikus belső megrendelés kezelésre?

Nincs felesleges papírozás, minden elektronikusan, a felhőben történik, kezdve az igény tételeinek rögzítésétől az igény indításán át a jóváhagyásig (vagy éppen elutasításig). Csak egy működő internetkapcsolatra van szükséged, és a világon bárhonnan indíthatsz céges belső igénylést, vagy kezelheted az igényeket ha jóváhagyó vagy, akár mobiltelefonról is.

Miért költenél feleslegesen nyomtatópapírra és nyomtatásra, ha a folyamatot a felhőben is kezelheted? Ráadásul amíg a beszkennelt dokumentumok tartalma nem kereshető, addig az elektronikusan rögzített belső igénylések minden adata kerehető, és a keresett igénylések kilistázhatóak.

team1
banner1

Mit nyújt neked a GO! belső igénylés kezelő?

A GO! funkcionalitása egyszerűvé és hatékonnyá teszi a belső megrendelési és jóváhagyási folyamatot. Próbáld ki, és győzödj meg róla, miben segítheti a munkádat:

  • GO! belső megrendelés kezelő

    tetszőlegesen definiálható igénylési sablonok

  • GO! belső megrendelés kezelő

    párhuzamos vagy egymás utáni jóváhagyások

  • GO! belső megrendelés kezelő

    tetszőlegesen beállítható jóváhagyók

  • GO! belső megrendelés kezelő

    automatikus jóváhagyási összeghatár

  • GO! belső megrendelés kezelő

    forint és euro pénznemek kezelése

  • GO! belső megrendelés kezelő

    automatikus költségszámítás

  • GO! belső megrendelés kezelő

    email értesítések

GO! belső megrendelés kezelő

Mit nyerhetsz a GO! belső megrendelés kezelővel?

A papír és nyomtatási költségek megspórolásán túl rengeteg időt. Nincs több papírnyomtatgatás, nyomtatványtöltögetés, aláírásokért rohnagálás és szkennelgetés!

Engedd, hogy a GO! levegye a válladról ezt a terhet!

CounterBee időmérő jellemzői
papírmentes folyamat
CounterBee időmérő jellemzői
felhőalapú megoldás
CounterBee időmérő jellemzői
használható számítógépről vagy mobil eszközről is